
Cum beneficiez de garanție la Inside Clinic by Dr. Catrinel Banu?
Garanția se acordă conform legii 449/2003 tuturor tratamentelor efectuate, cu condiția respectării următoarele indicații:
› Pacientul se va prezenta anual la Inside Clinic la două ședințe de igienizare dentară și control periodic și va urma planurile de îngrijire și întreținere recomandate. Inside Clinic NU isi asuma recall-ul prin orice mesaj sms sau apel telefonic, aceast lucru fiind strict in sarcina pacientului, de a suna si a-si face programare pentru igienizare, odata la 6 luni.
› Lucrările de reconstrucție dentară să nu fie degradate prin tratamente stomatologice ulterioare efectuate de către alți medici, ate clinici sau cauzate de traumatisme la nivelul maxilarelor sau a gingiilor.
Lucrările protetice executate beneficiază de garanție integrală atât din partea clinicii cât și a laboratorului la care s-au efectuat, conform legislației in vigoare.
Pierderea garantiei la Inside Clinic
Garantia nu se va aplica in urmatoarele cazuri:
- daca igiena orala este neglijata;
- daca nu sunt respectate indicatiile medicului dentist;
- daca pacientul nu revine pentru control si profilaxie la fiecare 6 luni;
- daca lucrarile dentare mobile, precum protezele dentare partiale sau totale nu sunt pastrate si intretinute corect;
- daca pacientul are o stare medicala generala cu efecte negative asupra situatiei dentare (diabet, osteoporoza, chimioterapie);
- garantia este discutabila daca pacientul prezinta afectiuni parodontale (atrofia fiziologica a tesutului dentar);
- pentru lucrari protetice temporare si pentru tratamentele care nu sunt achitate integral nu se acorda garantie;
- nu se acorda garantie pentru lucrari deteriorate din cauze exterioare, precum cazaturi, lovituri, accidente.
Tratamentele prin implant dentar au garanție?
Garanția tratamentelor prin implant dentar la pacienți nefumători este valabilă numai în cazul în care toate etapele de tratament, chirurgical și protetic, au fost executate în clinica noastră, pacienții se prezintă la controalele periodice obligatorii și nu intervin accidente majore și boli sistemice care afectează starea generală de sănătate a organismului.
La sfârșitul tratamentului veți primi un certificat pentru piesele originale folosite la lucrările pe implanturi. Acesta trebuie păstrat pe toată durata existenței implanturilor, cu scopul identificării lor în următorii ani.
Cât de extinsă este garanția?
Garanția se acordă diferențiat, astfel:
› Pentru obturații din compozit, beneficiați de garanție de 1an.
› Punțile și coroanele metalo-ceramice au garanție de 1 an.
› Punțile și coroanele ceramice pe zirconiu beneficiază de garanție de 1 an.
› Implantul dentar are garanție de 2 ani, dupa încheierea cu succes a osteointegrării.
› Fațetele dentare ceramice au o garanție de 1 an, în asociere cu gutiera de protecție nocturnă.
› Protezele acrilice parțiale și totale au de asemenea o garanție de 2 ani, excluzând fracturile accidentale, pierderea protezelor, inghitirea lor, manevrarea defectuoasă a sistemelor de prindere.
Durata de exploatare a lucrărilor realizate poate fi însă mult mai îndelungată, dacă sunt respectate recomandările de igienă și masticație oferite de medic la finalul tratamentului. Nerespectarea recomandărilor atrage pierderea sau reducerea garanției, caz în care eventualele intervenții ulterioare vor avea loc pe cheltuiala pacientului.
Ce acoperă garanția la Inside Clinic by Dr. Catrinel Banu?
Garanția oferită acoperă în întregime manopera și lucrările efectuate în cadrul clinicii noastre, nu include garantia pe tesuturile umane ( dinti, mucoase, os), acestea din urma nefiind controlate.
Specialiștii noștri vă vor îndruma încă de la consultația inițială în așa fel încât tipul de implant dorit, forma și aspectul final să fie cel conform cu propriile dvs. exigente.
Odată respectate recomandările noastre, garanția se menține și dumneavoastră veți